BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 30, 2013

Happy Together.

Assalamualaikum, tgk tajuk pun tahu aku tgh happy. HAHA! Aku nak kongsi cerita pasal hari sabtu dgn ahad baru baru ni. Dah lama aku tak keluar sama sama dgn syaza. Sabtu lepas aku keluar dgn dia. Owh! seronoknya, haha! Yelah kan, dah lama dah tak keluar jejalan. Jadi sebelum dia nak exam ni dan sebelum aku balik perak ni. Kami keluar sama sama. HEHE! siap plan lagi nak pakai baju apa, malam sblm keluar tu punya lar exited. :D 

Hari sabtu tu, dia dah tggu aku dekat pizza. Aku dtg je terus makan makan, sesampai je aku tgk syaza. Cantiknya awk masa tu, selalu keluar tak pakai make up dah comel. Bila pakai makeup sikit lagi Cantik molek awk masa tu. Cair kita. HAHA! Awk ckp sy macam airil zafriel dan awk siti nurhaliza. haha! Mmg pun sayang. 

Masa makan tu, aku bawak keluar coklat yg aku beli malam sblm keluar tu. Aku bagi dekat dia, tersenyum malu dia. HEHE! awk ckp apa, so sweet. hehe! Masa tu kwn kwn awk nmpk, sy cover malu jugak time tu. hehe! 

Lepas makan kita tgk wayang plak, hehe! Oke tgk wayng tgk tgk tgk tgk wayang pun habis. Sblm balik pusing pusing dulu. Sembang sembang pasal kita. hehe! :D Time tu masa bergerak pntas je, ptg je awk nak balik dah. Sblm balik awk bgi sy something. Awk ckp tggu smpai umah, awk call sy dan baru boleh bukak kotak tu. HEHE! oke smpai je rumah awk call, bila sy bukak kotak tu dalam tu ada vespa kecik. Wahhh! comel je, tahu tahu je sy suka vespa. hehe! terima kasih sayang. 



Iloveyousyazanabilahomey. 


Gambar ni candid ni, haha! mata bertentang mata. aummmmmmmm. 


Oke cerita tamat, sy harap lain hari panjang umur kita berjumpa lagi. Sy nak ucap taniah sebab result exa haritu gempak. Nak bagi ipong pun tak boleh, bgi kad ciptaan sendiri jela. hehe! 

I L O V E Y O U S Y A Z A N A B I L A H


Dear syaza sayang,

Sayang, tak lama lagi nnti sy nak balik perak dan tak lama lagi awk dah nak exam. Bulan 10 ni mybe kali terakhir boleh jumpa sebelum sy balik Perak dan sebelum awk exam kan syg. Nnti sy dah balik sana, kita dah tak boleh jumpa macam selalu. Dah tak boleh nak gi pasar malam, makan petang ke, sy dah tak boleh teman awk beli buku, teman awk makan mcd kepci, teman awk beli baju. Lama jugak sy kat sana kan syg, smpai bulan 4 tahun depan. Tapi kalau ada cuti lama tu sy boleh balik kejap kejap, masa tu mungkin awk dah ada lesen kereta. Awk ckp boleh lar awk ambik sy kat terminal nnti. hehe! Terasa macam best sngt time tu. Awk kat kuantan nnti, jgn lar nak keluar sngt. Dduk rumah teman mak tu, mak kan dah pencen nnti, main dgn awwal, arwish, mikael, syasya, saef, saheel. Time tu, awk plak kene teman sy study, boleh kan. hehe! Tu jelah sy nak pesannya. :D Btw comel kan gmbr kita. hehe! loveyoubaby. 






0 comments: