BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 4, 2013

Happy Birthday To Me!

Assalamualaikum, 

Hari ni 4 Oktober 2013, genap umur aku 20tahun :D Hari ni maksudnya hari jadi aku yang ke 20 lar, hehe! Dah makin tua dah aku, macam biasa bila tima birthday je yg paling meriah aku dpt ucapan dari keluarga kenalan dan yg mengenali. HEHE! Macam macam ucapan aku dapat, haha! Begitu lah tiap tiap tahunnya. Tapi kan, tahun ni lain skit tau. Tahun ni, ada someone special sikit sebab dari tahun 2008 aku tggu dan tahun ni lar apa yang aku tggu tu ada. HEHE! Syaza Nabilah ada dan dia org pertama wish untuk aku. wahhhhh! Mulanya cakap nak tidur, aku ni ingat kan dia lupa. Sedihnya, tup tup tepat pukul 12 tu dia call. Tepat oooooo, haha! Aku rasa terharu ooooo, hehe! Siapnya selamat hari jadi lagi untuk. :D Berbunga bunga hati aku. :D 






Syaza Nabilah, 
Terima kasih sebab wish sekali dgn lagu lagi, sy suka sngt. Aummmmm, haha! Tahun lepas kita macam ada konfliks skit, tahun ni tak dah. Hari jadi kita tarikh lain tapi jatuh pada hari yg sama, hari jumaat. :D Semua nak sama, haha! Ada jodoh lar tu. Terima kasih sebab bagi mainan vespa tu, awk ckp tu untuk hadiah hari jadi sy, dah lama sy tak dpt hadiah. Awk ckp benda tu jenama murah je, tak kisah lar tu. Janji awk ikhlas, awk tahu tahu je sy minat vespa. haha! :D Tapi esok kan sy balik perak kejap, tak dpt lar nak keluar ahad tu. Kalau petang ni dpt keluar makan makan pun oke. Kalau awk boleh keluar, kalau tak boleh lain kali jela. Jadi semua ucapan, nasihat dari awak sy ingt. :D terima kasih sekali lagi. I LOVE YOU SAYANG.





Terima kasih jugak untuk semua yang wish birthday aku, wish je ke. Kek, hadiah tak ada ke. hehe! 

Aku harap, aku jadi manusia yg berguna. Jadi hambanya yg soleh, dan semoga aku berjaya kejar cita cita aku. Bila aku dah berjaya, aku nak bantu family aku. Beli kereta rumah, dan yang penting kawin. haha! Jodoh ada dah, gatal molek aku. Oke lar, Bubye. :D 

0 comments: