BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 28, 2013

I L.O.V.E YOU

Sayang, mana awk sayang ? Hari hari sy tggu msg dari awk, call dari awk. Tiap tiap malam sebelum tidur, sy akan ckp dalam hati sy yg sy berharap bila sy bgn pagi akan ada msg dari awk. :') Kalu dulu hari hari sy dgn awk, seronok sngt. Pagi sy dgr suara awk, malam sy dgr suara awk. Seronok nya sy, kita berdua asyik rindu je sama sendiri. 


Dulu sy lar yang awk pggl syg, tapi skarang mcm mcm awk pggl sy. Tipu kalau sy ckp sy tak terasa hati awk. Awk, mungkin kali ni sy rasa macam kehilangan awk. Tapi berilah sy peluang kali terakhir untuk jumpa awk, tgk muka awk, tgk senyum awk. :') rindu nya saya pada semua tu awk. Air muka awk sayang, cukup utk buat sy rindukan awk. Sy selalu teringatkan kenangan kita, bila sy keluar dgn awk, jalan dgn awk, temankan awk syaza. Kalu boleh sy balik semula ke masa dulu, sy nak awk. Sy nak sngt awk. Bila sy rindukan awk, sy selalu tgk gambar awk. Tak pernah jemu sy rasa, kalau itu je yang ada utk sy hilangkan rindu sy pada awk. 

Siang hari sy selalu cuba utk tahu awk tgh buat apa, oke ke tak, makan dah ke belum. Kdang kdang tu sy tahu, sy mcm mengganggu awk. Tapi apa yg sy boleh bila sy rindukan awk. Malam malam sy sorg sorg sy selalu teringatkan awk, kenangan manis kita hilang mcm tu je. Bila awk akan ada untuk sy smula sayang. 



Ingat tak awk masa ni, :') ni lah gmbr terakhir sy dgn awk. Sy suka melayan kerenah awk syg, kerenah awk tu buat kan sy selalu teringat pada awk. Sy selalu call awk bukan sbap sy nak kacau awk, nak gnggu awk, nak marah awk. Sy cuma nak dgr suara awk, cukup utk legakan hati sy syaza. 

Sy dpt rasa yg awk masih sygkan sy, tapi itu apa yg rasa. Hati awk sy tak tahu. Selalu jugak awk berkasar dgn sy, tapi bersabar awk. Sbap sy xnk marah awk dah, sy taknak awk terasa dgn sy dah.

Iloveyousayang. 


Sebenarnya aku rindukan dia, susah utk aku lupakan dia. Hubungan aku dgn dia bukan sebagai pasangan couple. Tapi tak bermaksud dia bukan kekasih aku, aku cintakan dia. Dan dia tahu aku sygkan dia. Aku kenal dia lebih dari tu, bukan sekejap aku kenal dia. Pernah juga aku rasa macam nak tolak pelawaan dia bila dia ajak jumpa, sbap aku penat dgn kerja aku lagi. Tapi aku xnk dia kecik hati dgn aku. Aku kuatkan diri ni pergi jumpa dia, tapi aku jumpa dgn rela hati. Tak ada skit pun perasaan terpaksa. Tapi macam ni org balas dekat aku. Sedih jugak, tapi aku sayangkan dia. Aku xpernah rasa pun nak tgglkan dia, mungkin sbap dia marah dekat aku. Tak mungkin aku dpt lupakan dia, tiap malam perasaan rindu dan teringat pada dia tu dtg dlm diri aku. Suara dia, gelak dia bila dia ada dgn aku. Aku still dpt dgr, tak ada apa lagi yang aku nak. Semua nya ada pada dia. Perangai dia yg nakal tu, suka main dgn budak kecik, cara dia layan family dia, cukup buat aku jatuh cinta pada dia. 

Awk, bila awk akan berbaik dgn sy. Sy selalu tunggu awk, walaupun awk tak pernah tahu. Sy terima segala kesakitan awk bagi, walaupun awk tak pernah kisah. 

I L O V E Y O U S Y A Z A. :D


0 comments: