BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 29, 2013

RINDU.

Macam mana aku nak bagitahu kat dia yang aku rindukan dia, hmmmm. Aku rasa rindu sngt, aku nak dgr suara dia. Kalau lar aku boleh tgk muka dia sekrang ada depan mata aku. Sekelip mata pun tak apa lar. 

Sayang, masa ni mungkin awk tgh tidur. Sy tak nak kacau awk tidur. Sy berdiam diri tak bermakna sy lupakan awk. Sy cuma ambik masa utk sy bertenang. Sy tak boleh dduk diam, sy akan terus msg awk. Hati sy tak pernah jemu rindukan awk selagi sy masih sygkan awk. 

Sy tak tahu macam mana nak luahkan pada awk, :( Biarlah apa pun yang memisahkan sy dgn awk, sy tetap cintakan awk. Perasaan sy kuat mengatakan awk masih syg kan sy. Setiap masa sy tggu msg dari awk, sunyi nya sy awk. Mungkin hari ni kita berubah, tapi sy still sama awk. Macam mana mula awk kenal sy dulu, tiap hari sy pergi kerja lalu tempat sy selalu jumpa awk. Tapi mana awk, sy teringat awk, sy teringat. Sy hnya mampu berdiam diri je.

Hari hari sy tgk gmbr kita senyum, tapi awk. Mana awk ? gmbr je awk sy ada. Awk mana, sy takkan buang awk. Sbap sy syg, tu jelah sy ada. Tapi kalau sy simpan, sy sedih. :( Sebelum sy pergi, sy nak ckp dgn awk. Macam mana sy ckp dkat awk dulu, sy tak takot dgn family awk sbap sy betol betol ikhlas dgn awk. Sy sygkan awk. :( sy rindukan awk. 

Sy teringat time kita jumpa, sy lukiskan something untuk awk. Dan skrng pun sy tak berhnti buat bnde tu. :( sy rindukan awk. 





I LOVE YOU SAYANG. :'(

0 comments: