BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 29, 2013

Keep Smile.

Sejuk sungguh malam ni, lena je kalau nak tidur ni. Tpi kenapa aku still tak boleh tidur, nak kata ngantok, mengantok jugak lar. Tapi nak pejam je, mesti tak lelap lelap jugak. Apa yang bermain di fikiran aku sebenarnya ? Smpaikan aku tak boleh tidur, haish! Mungkin aku dalam keadaan tgh bersedih kot, tapi senyum jela aku mampu. Takkan aku nak sedih sepanjang masa. HAHA! Hidup mesti diteruskan. 


Sebenarnya aku rindukan seseorg, seseorg yang pernah ada dalam hidup aku. Yang pernah aku syg, skrng pun aku masih syg kan dia. :') tapi aku tak mau lar sedih sedih sngt. Bukan bermaksud aku tak kisah, tapi apa yg mampu aku buat kalau aku terus sedih macam ni kan. Jadi aku kena lar hepi dan terus senyum. :D 

Asal tgh malam je aku teringat dekat dia, kebiasannya sebelum tdur je mesti aku call dia dan ada msg dari dia. Dia selalu ckp aku ni kuat marah dia tapi dia sayangkan aku sebab perangai aku comel. HAHA! comel ke, entahlah. Tapi sekrang macam dah lain, aku selalu tggu msg dari dia, aku tak pernah jemu pun tnggu. Aku harap satu hari nanti dia akan msg aku, aku tggu sngt saat tu. :D walaupun dia ckp aku ni bukan sape sape dah bagi dia, tapi aku dpt rasa dia masih sygkan aku. 

Sayang, sy sebenarnya rindukan awk. Tapi apa saya boleh buat, sy cuba ckp pada awk tapi awk mcm endah tak endah je. Sy tahu awk marahkan sy, tapi kenapa awk marahkan sy ? Kalau lar sy awk boleh dtg rumah awk, hari hari sy dtg rumah awk. Nak tgk awk buat apa, tapi tak boleh tu lar. Hmmm, sy rasa awk ckp semua tu dalam keadaan marah. Sy terima je la apa lar yg awk ckp. Awk sy rindu nak dgr awk pggl sy sayang. Boleh tak sy nak dgr utk kali terakhir, kalau lar betol awk ckp awk dah ada org lain. Tapi sy tak rasa awk ada org lain sayang. 

Awk dulu sy lar awk paling syg, nak je sy kembali ke masa dulu dulu. Sebab masam tu kita hepi je, awk dah buat sy syg pada awk. Izinkan sy untuk terus syg awk. Sy selalu rindukan awk, mungkin nampak macam sy tak pedulikan perasaan awk, tapi bila je awk sy terbyangkan saat sy dgn awk syg. 

Ingat tak masa kita mula mula keluar hari tu, walaupun dah hmpir 3thun lebih kita kenal masa tu. Tapi tu lar kali pertama kita jumpa, kita tgk wayang cerita kerat 14 masa tu. Awk ingt tak, kenangan masih segar dalam ingtan sy awk. Tiket wayang tu ada lagi sy simpan dalam almari sy. Sebelum tgk wayang tu kita makan kepci, awk suka sngt makan kepci. Awk suka makan zinger burger dgn air milo. Heeee, awk suka sngt kan. :) lepas hbs tgk wayang kita pergi big apple pulak. Sekjap je masa berlalu dah hmpir 8bulan benda berlalu sayang. Dalam sedar tak sedar dah hmpir 5thun kita kenal. 

Takpelah awk, sy hnya mampu katakan yang sy masih sygkan awk, cintakan awk. Sy tahu awk tak akan buat benda bukan bukan belakang sy, sebab sy tahu awku bukan macam tu. Apa apa pun awk, goodluck for trial spm esok. Jawab betol betol awk, iloveyou so much syaza. I miss you syaza. Jgn lupakan sy tahu. :D

selamat malam syaza. 

0 comments: